بازی های ویدیویی بیش از حد واقعی می شوند
در سال 2050، بازی های ویدیویی فوتورئالیستی هستند.یادگیری آنلاین مهارت های کاربردی
پیشرفتها در موتورهای بازی و نرمافزارهای جهانساز، ساخت دنیای مجازی بزرگ و واقعی را برای استودیوهای بازی و سازندگان مستقل آسانتر و سریعتر از همیشه کرده است. شهرهای درون این دنیاها از نظر مغازه ها، فضاهای اداری و بسیاری از انواع دیگر فضاهای داخلی کاملاً قابل کاوش هستند. به همین ترتیب، اکنون میتوان کل جنگل را با دقت زیر میلیمتری رندر کرد و ویژگیهای منحصربهفرد و تصادفی مانند علائم تک برگ و نیش حشرات را نشان داد.
شخصیتهای غیرقابل بازی در بازیهای ویدیویی میتوانند مکالمات طبیعی، ظریف و نامشخص را ایجاد و حفظ کنند. این به لطف مدلهای زبان و الگوریتمهای یادگیری عمیق در فضای ابری است که نسبت به مدل GPT-3 از اوایل دهه 2020 بسیار پیشرفتهتر هستند.
شخصیتسازهای پیشرفته ساخت صدها شخصیت منحصر به فرد و غیرقابل بازی را در زمانی که هر کدام شخصیت و داستان زندگی منحصربهفردی دارند، نسبتاً آسان میکنند.
شبکههای متخاصم مولد (GAN) میتوانند تنوع تقریباً بینهایتی از هر ویژگی فیزیکی مانند صورت، مو، تیپ بدنی و لباس ایجاد کنند. این امر به دلیل حجم عظیمی از دادههای بصری که به این شبکههای عصبی تغذیه میشوند امکانپذیر شده است. این تکنیک همچنین حرکات، بیان و اعمال شخصیت را بهبود می بخشد و آنها را روان تر و واقعی تر می کند. در این مرحله، انیمیشن های شخصیت ها هنوز 100% واقعی نیستند، اما به طرز باورنکردنی نزدیک هستند.
و به طور فزایندهای، بازیهای ویدیویی با استفاده از مکانهای واقعی بهعنوان محیطشان ساخته میشوند
هوش مصنوعی می تواند در بیشتر مشاغل از انسان ها بهتر عمل کند
در سال 2050، هوش مصنوعی می تواند در اکثر مشاغل از انسان ها بهتر عمل کند.
نرمافزار هوش مصنوعی میتواند در مشاغل یقه سفید که شامل ساخت گزارشهای شرکت، تحقیقات بازار و اکثر وظایف اداری است، از انسانها پیشی بگیرد. در برخی از سناریوها، آنها همچنین می توانند فیلمنامه بنویسند، موسیقی بسازند، رمان بنویسند و موارد دیگر.مهارت ارزشمند
بازی های ویدیویی بیش از حد واقعی می شوند
در سال 2050، بازی های ویدیویی فوتورئالیستی هستند.یادگیری آنلاین مهارت های کاربردی
پیشرفتها در موتورهای بازی و نرمافزارهای جهانساز، ساخت دنیای مجازی بزرگ و واقعی را برای استودیوهای بازی و سازندگان مستقل آسانتر و سریعتر از همیشه کرده است. شهرهای درون این دنیاها از نظر مغازه ها، فضاهای اداری و بسیاری از انواع دیگر فضاهای داخلی کاملاً قابل کاوش هستند. به همین ترتیب، اکنون میتوان کل جنگل را با دقت زیر میلیمتری رندر کرد و ویژگیهای منحصربهفرد و تصادفی مانند علائم تک برگ و نیش حشرات را نشان داد.
شخصیتهای غیرقابل بازی در بازیهای ویدیویی میتوانند مکالمات طبیعی، ظریف و نامشخص را ایجاد و حفظ کنند. این به لطف مدلهای زبان و الگوریتمهای یادگیری عمیق در فضای ابری است که نسبت به مدل GPT-3 از اوایل دهه 2020 بسیار پیشرفتهتر هستند.
شخصیتسازهای پیشرفته ساخت صدها شخصیت منحصر به فرد و غیرقابل بازی را در زمانی که هر کدام شخصیت و داستان زندگی منحصربهفردی دارند، نسبتاً آسان میکنند.
شبکههای متخاصم مولد (GAN) میتوانند تنوع تقریباً بینهایتی از هر ویژگی فیزیکی مانند صورت، مو، تیپ بدنی و لباس ایجاد کنند. این امر به دلیل حجم عظیمی از دادههای بصری که به این شبکههای عصبی تغذیه میشوند امکانپذیر شده است. این تکنیک همچنین حرکات، بیان و اعمال شخصیت را بهبود می بخشد و آنها را روان تر و واقعی تر می کند. در این مرحله، انیمیشن های شخصیت ها هنوز 100% واقعی نیستند، اما به طرز باورنکردنی نزدیک هستند.
و به طور فزایندهای، بازیهای ویدیویی با استفاده از مکانهای واقعی بهعنوان محیطشان ساخته میشوند
هوش مصنوعی می تواند در بیشتر مشاغل از انسان ها بهتر عمل کند
در سال 2050، هوش مصنوعی می تواند در اکثر مشاغل از انسان ها بهتر عمل کند.
نرمافزار هوش مصنوعی میتواند در مشاغل یقه سفید که شامل ساخت گزارشهای شرکت، تحقیقات بازار و اکثر وظایف اداری است، از انسانها پیشی بگیرد. در برخی از سناریوها، آنها همچنین می توانند فیلمنامه بنویسند، موسیقی بسازند، رمان بنویسند و موارد دیگر.مهارت ارزشمند